هر چه باداباد....


درد و دل های یه دختر تنها....

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم ! و فهمیدم… تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه درکش کنم!

 مثل کبریت کشیدن در باد،

زندگی دشوار است....

من خلاف جهت آب شنا کردن را، مثل یک معجزه باور دارم....

آخرین دانه ی کبریتم را میکشم در این باد...

هرچه باداباد....

سهراب سپهری...



نظرات شما عزیزان:

farinaz
ساعت17:44---23 بهمن 1391
هه فاطمه رو فکر کرده تو دلشکسته ایپاسخ: چی بگم والا...

Fatemeh
ساعت15:47---22 بهمن 1391
سلوم خواهر جون قربون دل کوچیکت بشم که تو هم مثل من دل شکسته و تنهایی اشکالی نداره من خیلی وقته با این تنهایی کنار اومدم میدونی چیه تنها موندن بهتر از اینه که هر روز با یکی حرف بزنی و هر روز دلت پاره و پوره ی آدم بیشتر بشکنه. راستی ببینم افتخار تبادل لینک میدی آجی جونم؟ من که دوست دارم با تمام قلبم توی وب خودمون لینکت کنم پاسخ: الهی قربونت برم خوشحال شدم دیدمت اینجا! فکر نمی کردم بیای! معلومه که لینکت میکنم عشقم! :* :*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:2 توسط SoGoLi| |


Power By: LoxBlog.Com